Ny vecka!

Ännu en ny vecka har börjat, och nästa vecka är det höstlov vilket är sjuuuukt jävla skönt!

Helgen var finfin. Lördagskvällen bestod av att träffa Olivia och Sofie på stan och ta en kvällsfika på Bistro. Chillade där till halv 12 typ, blev med på någon vimmelbild osv.. Sen gick vi till Harry's och träffade Anders lite snabbt, sedan skjutsade min far hem de andra två och sedan åkte vi hem, så jag var väl hemma runt 1 någon gång. 

Söndagen bestod av att spendera dagen tillsammans med familjen på Lager 157 med att köpa lite kläder, sedan fikade vi även lite. Hittade ett par jeans, ett linne, strumpor (haha), två sjalar och några baslinnen. Åkte sedan hem och lagade mat, kycklingklubbor, ris och currysås. Jättemumsigt! 

Dagen idag har vart helt sjukt seeg, fast ändå inte. Hade idrott till en början klockan 10:20 sedan håltimma till 14:50 pga att jag inte hade någon Engelska och Svenska. Fick skjuts hem av pappa emellan för jag orkade inte vänta 3,5 timmar i skolan haha. Har dessutom hämtat ut min vinterjacka från kemtvätten oxå, dunder! Efter skolan fick jag iaf skjuts hem av Anders eftersom han erbjöd sig, jättesnällt! När jag kom hem så chillade jag lite bara. Pappa kom hem lite senare med en nybeställd router så nu har jag installerat den och alla i familjen är glada, HAHA! Jaja.. Mest jag kanske! ;D

Imorgon så börjar dagen klockan 08:30 i skolan med Spanskaprov, inte alls kul men det är sånt man får ta! Sedan har jag CAD i typ 1,5 timma, lunch, håltimma, sedan avslutas dagen med konstruktion, slutar sedan 14:45 så det blir nog en helt okej dag trots alls! 

Jaja.. Nu ska jag fortsätta chilla i skypesamtal med mina kära vänner! PUSS /M

 Dunder sommar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: