Tisdag!

Just nu sitter jag här framför datorn efter att ha käkar stekt potatis med stekt korv, haha!

Gårdagen bestod utan en promenad på ca 5km, städning av mitt rum + resten av övervåningen och lite chillidillande framför datorn osv.. På kvällen runt 19 kom Anders hit, vi kollade tv + film, sen somnade vi någon gång mitt i natten. Vaknade imorse runt halv 10 och gick upp o käkade frulle typ 12, sen blev det en PW på spåret in till Torshälla då han skulle hem, så det blev ca 1 mil totalt för mig, eftersom jag ändå hade tänkt ta en promenad idag oxå. Som de senaste dagarna! Resten av dagen har bestått av liiiite plugg faktiskt, skrivit någon mening typ (haha) sen har jag spelar lite BTD 5 oxå, haha skitkul!! ;D

Morgondagen är inte planerad för 5 öre, men jag ska försöka mig på en promenad då oxå, även om det så skulle regna till och med! Jag har faktiskt oxå beställt frisörtid idag, så dit ska jag om 2 veckor och klippa mig samt färga håret DUNDER RÖTT! Haha det kommer bli såååå coolt, hoppas jag! Hmm.. Jaja, vi lär märka! ;)

Torsdag kanske det blir muminkväll men lite brudar, på fredag blir det fest och på lördag blir det middag + bio. Så helgen osv är rätt bra planerad, ska dessutom försöka få in lite matteplugg oxå då jag har prov den 7/11. Jaja.. Nog om detta nu!

Nu ska jag chilla vidare lite här! Ha en fortsatt trevlig kväll! /M

Bilder från min instagram från FÖRRA VECKAN: 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: