Blablabla...

Haha okej det va kanske inte den bästa rubriken men iaf det får duga..

Har nyss tvättat av mitt fönster från den dära snö grejjen, nått sånt och spegeln. Fan va stort det vart o as ljust i rummet nu. Kommer säkert inte kunna sova inatt för att det är för ljust! Haha! Ska väl snart äta tror jag o det blir väl fisk eller nått typ, uääck.. Men får väl hoppas på att den är god!? Hoppas kan man ju alltid! Hade oxå tänkt att baka kladdkaka elleer nått men tror inte att jag orkar. Men dagen är inte slut ännu, haha! 


Före!
  
Efter!

Haha! Ser ju as konstigt ut juh.. Men man kan ju inte ha snö på fönstret hela sommaren! Eller kan man? Nej skulle se lite konstigt ut tror jag.

Men va ute o fotade lite förut oxå. Börjar ju komma fram blommor typ, så varför inte? Kanske lägger upp dom bilderna i senare inlägg orkar inte med det nu, haha!

 

Puss //Mimmi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: