Godmorgon..


Hehe eller jag vaknade typ vid 9 idag tror jag, men har inte orkat gå upp ur sängen så brorsan fick hämta min data åt mig till sängen! HAHAHa! Den stog 2m ifrån mig men ändå. Käkade frukost nyss iaf o det fick bli rostade mackor med ost o juice. Haha.. 

Är hemma själv nu o tråkar oxå för dom andra skulle åka o köpa färg för brorsan skulle lacka om sin cykel och sen typ köpa en ny diskamskin bara för att den vi har nu va typ ful. Haha för den är vit så därför. Störda men ändå, varför inte!?

Har inga planer för idag heller.. Men blir väl o städa mera! Haha städade typ i 10 min förra gången så det vart inte klart.. Ååh, så tråkigt!

Skriver senare! Puss //Mimmi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: