Ny vecka nu


Ooouppsss.. Orkade inte skriva mera igår kväll så skriver nu ist.

Skola idag igen. Usch det är inge kul!

Gick iaf upp kl. 6 o duscha o vid halv 7 fixade mig. sen käka lite frukost o så. Började iaf halv 9 med musik på E-valet. Sen 10:10 NO efter det matte o sen lunch.  Det va fisk men Mathilda o jag typ djura. (HAHAH STAVNING)? Men det va gott iaf. Fast har ätit potatis tre dagar i rad nu. Haha! Hade iaf B-språk efter kl. 13:40 o slutade 14:30 efter det. JAG FICK VG PÅ PROVET! Eller nästan.. Men jag fick iaf 50/70. Hahahah, fett sämst! Men aja, skitsamma!

Sitter iaf här nu o typ tråkar. Men dagens outfit:



Haha typ halvt failad bild men ändå..

Grå kofta: Bik Bok
Grön randig tröja: Gina
Jeans leggins. Bik Bok
Strumpor: HAHA! Vet inte..

Imorgon blir det o dra till Fors Kyrka vid lunchen med skolan. Hur fan man hittar dit vet jag inte, men blir väl kanske o käka på donkan innan. Eller jag ska inte käka men iaf. Kan juh hänga med dom andra ändå!? Haha.. Slutar tidigare än vanligt iaf och slipper Svenska o matte lektionen. Skönt! Tror jag slutar vid 2 eller nått så får se vad man gör så. Slutar vanligt vid 15:05 annars.



Hittade en blid på brorsans cykel nu oxå. Den är as nice o köra asså!
Haha och den vart om lackad efter 2 dagar. Haha, snee! Men den va typ
svart/grå innan så den är mkt snyggare nu!




Kommentarer
Postat av: emeleememmelie

vafan ska ni göra i fors kyrka?:o

2010-04-27 @ 07:10:50
URL: http://emmeetheblondie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: