Vart bara ett inlägg igår..


Hehe, orkade fan inte skriva mera igår asså.

Idag vare iaf skola men det va tråk..

Började med bild, men satt o gjorde INGENTING i en hel timme.. Eller ja messa o va socail med folk bara. Det gillar vi! Haha! Efter det hade jag SO o gjorde väl typ inget där heller för skulle bara skriva en recension, men jag skrev fel typ 3 ggr så va tvungen o göra om allt. Haha, måste ha vart jävligt trött asså! Sen hade vi matte.. FYFAAN VA DOM LEKTIONERNA KAN SUGA KUUUUUUK ASSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!! Den va seg som fan iaf.. O efter det lunch, o det va pannkaka fast åt ändå inte så mkt. Ingen nyhet direkt.. Sen hade en jävla idrotts lektion med origentering. Gick typ 2km omväg eftersom att jag är bäst på att läsa kartor och det va helt lerigt i skogen så nu är mina skor inte vita längre. Apa, apa o mera apa asså, och sist hade jag Spanska.. Tråkigt men fick sluta lite tidigare iaf o köpte energi dryck i kiosken.. Men drack typ mindre än halva själv för att Martin, Gurra o Matte baxa den. Haha!

Och imorron äre valborg då.. Tror det antagligen blir o dra til Skiftinge o träffa Mathilda där. Oh yessss.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: