2/7-10


Oj! Har typ inte bloggat nått idag.. Men aja..

Kom iaf hem vid halv 6 kanske o sen drog till sjön o bada med familjen. Brorsan träffa sin kompis där typ så dom va väl där. kom väl hem vid typ runt kvart i 8 eller nått o sen stack mamma o pappa iväg o köpte pizza/kebab. Haha! Så har käkat nu iaf! As gott va det!

Imorron blir det Sundbyholm med familjen o typ käka där. Haha!? Sen vidare till Skogstorp senare på kvällen. Så blir tyvärr inte att träffa Cajsa på dagen.
Haha! Sen frågade Vana mig om jag kunde komma ut idag, men nej.. Det kunde jag inte! Mathilda ringde mig för ett tag sen oxå o fråga om jag ville med henne imorron på kvällen oxå. Men då gick juh inte det heller. Synd! Sen undrade hon om söndag men då vettefan hur det blir.
Vet inte om jag skulle träffa Ida o några, om jag skulle va hemma o träffa folk från USA eller om ja skulle va med Cajsa då. Haha! Allt är katastrof just nu asså! Önskar man kunde hinna med allt man vill på en helg, men aah.. Det går juh faaaaan inte alls!!!! Eller om jag nu kaaanske skulle träffa Mathilda då. Aja.. Skitsamma! Kanske slutar med att jag blir hemma hela dagen ist lixom!? Haha!

Men det kommer kanske ett inlägg senare ikväll annars får ni ha det så bra! :)


Nån gammal bild.. Inte bästa men iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: