4/7-10


Godmorgon!

Är as trött nu för vaknade klockan 10(!!) idag av att det va så jävla varmt i mitt rum! Sover inge bra då asså. Haha!

Kom iaf hem runt halv 1 inatt typ så orakde inte blogga då. La mig runt ett sen kanske. Hade en trevlig kväll där borta och va nere och badade o massa. Va så himla varmt juh!

Innan vi åkte o firade henne iaf så va jag inne på tuna park och hittade två tröjor på Gina. Alltid jag ska hitta käder typ 24/7. Haha! Kommer kanske upp bild på dom senare om jag orkar Eller, okej då. Haha!

Vet inte vad jag ska göra idag men det ser jag väl seanre. Vet iaf att jag ska ner o bada nångång! Kommer inte palla med dagen annars. Haha!

Ni orakr jag iaf inte sitta här längre så pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: