Aj!


Har as ont i ryggen för Cajsa skulle skjutsa mig på cyklen igår och så lyckades jag ramla av. Haha! Va iaf så att jag skulle hålla i en påse med massa handdukar och kläder i för brorsan orkade inte bära dom. Sen satte jag mig baklänges på hennes pakethållare !? för hon skulle skjutsa mig. Och aah.. Det gick juh åt helvete! Skulle hoppa av för det va en fet jävla uppförsbacke och jag unde inte hålla i mig eller nått så råkade ramla av då. Så landade med en smäll ner i asfalten med ryggen först. Lyckat som fan lixom.. Eller inte! Sen kom det typ en bil och jag låt mitt i vägen. Slängde mig mot kanten så då fick jag ännu mera ont. Usch!

Sen nu bilder på de jag köpte igår, typ sämsta kvalitén på bilderna men skitsamma:


Vanlig vit tröja


Sen en svart kortare tröja. Ser as stor ut men det är xs/s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: