Nu är man hemma!


Kom hem från Tuna Park för ett tag sen. Köpte nytt headset, för min brorsa pajja det gamla. Men den va bara skit iaf så har köpt nytt o mkt bättre nu, plus att pappa betala hälften. Köpte en ny tröja oxå, nice! Letade efter converse med, men fanns inga i min storlek. Haha, alla va juh för stora! Och jag hittade inga nya nike skor heller. Eller jag orkade inte leta, typ. Men aja..

Blir nog snart o käka lite eller nått. Typ macka bara tror jag.


Min nya tröja.. As snygg!


Sen den där skiten.. Vet fan inte vad jag ska ha dom till men får väl se till o skaffa skype eller nått.. Betalade 150:- extra oxå bara för att dom här va mkt snyggare än några andra som va lika bra. Haha! Halvt fail, jag vet.. Men vem bryr sig!?





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: