15/6-10


Vaknade typ vid halv 11 för brorsan skulle dra till Torshälla då så han väckte mig. Haha! Aja.. Käkade iaf frukost för ett tag sen, o det fick bli pan pizza. Haha! Nice! Käkade inget på hela dan igår heller. Fyfan, men jag va inte äns hungrig. Haha! Så skitsamma..

Drog iaf först till Mathilda o sen vidare till Tuna Park med henne. Sen stannade vi på Max på vägen tillbaka o köpte milkshake typ. As gott! Sen skulle vi till Coop men drog till Maxi ist. Haha! Sen träffa jag Matte o Chrille vid skolan typ så va med dom i en timme eller nått nästan sen drog jag till Mathilda igen. Efter det gick vi till ÄrstaSkolan o träffa Vana.S och sen gick hem till Vana.A. Satt där o snacka rätt länge och sen drog vi ut. Träffade Marie, Sofia, Alexandra, Lina o Ida så va med dom då och sen vid 9 drog ja o Mathilda tillbaka till Skiftinge o träffa Matte där, o sen vid 10 HEEEEEEM. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: