21/6-10


Hej på er!

Sitter här nu så tänkte att jag kunde skriva lite oxå. Haha!

Vaknade runt halv 10 typ eftersom jag la mig rätt tidigt för jag va trött. Sen käkade frukost 11, haha! Sen nu sitter jag här, eller har väl gjort det ett tag. Tänkte iaf gå ut o fota lite sen, så kanske drar ner till sjön eller nått med brorsan eftersom solen lyser. Inte för att jag tänker bada men ändå. Haha! Säkert rätt kallt o göra det! Men då kanske det kan komma upp lite mera bilder på bloggen.

Lite bilder från helgen nu iaf..


Haha mina fötter!


Blablablaahh..


Lite gräs.. (Haha!?)


Sen ett halsband jag köpte..


Haha, sen typ jag.. As dålig bild! Jag vet..


Typ nånting..


Sen typ nånting mer.. Haha!

Aja.. Vart inte så mkt folk med på bilderna, men orkar inte ladda upp dom! Ska iaf gå ut nu om ett tag. Eller jag hade tänkt det men det vet man aldrig hur det blir med det. Haha!

Skriver senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: