22/6-10


Vaknade vid halv 11 idag för att min bror kom upp och väckte mig för att säga att det va frukost. Haha, seegt asså! Aja.. Gick iaf upp då o käka med han och sen satte mig här ett tag. Emelie ringde och undrade om jag ville träffa henne idag så ska till helle vid halv 4 typ. Eller då ska jag träffa henne i Skiftinge och sen ska vi dra vidare vid 4 till hennes mamma för vi får skjuts dit. Sen blire o sova där. Haha, nice! Sen ringde Cajsa direkt efter o undrade om vi skulle träffas men det får bli nån annan dag. Träffar juh iaf henne på midsommar. Hihi!

Har iaf hoppat ut ur duschen nyss o ska väl blåsa håret om ett tag. Sen blir det väl kanske o käka lunch vid 2 halv 3 eller nått för ska dra vid 3. Haha!

Ska lägga in bilderna från igår som jag tod oxå så kanske kommer upp idag. Man vet aldrig!

Skriver senare! Ska fixa lite nu. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: