Fredag!


.. Och nu äre helg!

Vet inte alls vad jag ska göra. Eller ska iväg nånstans med familjen imorron vet jag iaf. Sen på söndag så har jag ingen aning. Måste iaf till Tuna Park eller till stan igen. Haha!

Slutade halv 1 idag, eftersom att det är fredag. Men glömde mina böcker jag skulle ta hem o läsa i helgen, sen glömde jag matteboken oxå. Är på uppgift 1 (!!), har typ vart på samma i 5 lektioner! Ehee.. Sen glömde jag alla Spanska grejjer i skolan oxå, o det har jag prov i på måndag. Fyfan! Allt sista veckan! Sen på tisdag kom jag på att jag skulle ha redovisning i Engelska. Glömde den boken i skolan oxå. Så får göra allt det på måndag dårå. FAAAN VA LYCKAT ASSÅ!!!! Eller inte..

Haha, så nu är jag på dåligt humör.. Eller nej det är jag inte alls, för jag äter glass! Haha, mumms!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: