*Godmorgon*


Kom hem vid halv 2 inatt typ så orkade fan itne blogga då asså!

Kvällen igår funkade väl iaf. Men det gick seeeegt som fan! Gick ut o gick vid 11 o kommer tillbaka kvart över 12!? Haha! Ofta man är ute o går då? Joo, tydligen.. Stöööörda!

Sen alla bilder råkade jag radera i kameran för jag skulle kolla på dom o sen råkade jag trycka på typ formatera för jag visste inte vad det va, o sen läste jag inte vad det stog o sen efter en halv sekund så va alla borta! CCCCPPPP!! Så nu har jag inga bilder ist..

Vaknade ändå rätt tidigt faktiskt.. Runt halv 11 så gick upp o käkade frukost nyss. Rostade mackor!

Sen idag blir det väl typ o vara hemma o tare lugnt. Kanske ska cykla in till Torshälla o köpa glass eller nått.. Annars tar jag bilen med pappa. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: