Hej!!


Haha nu är jag hemma igen! Fyfan va skönt asså! Haha nej men va typ inget speciellt där borta så..

Kom iaf hem för typ 2 timmar sen snart eller nått och innan det va vi på stan o hämtade mat från Spicy Hot. As gott där, så tog hem o käka. Haha, mumms!

Nu sitter jag iaf här o sna väl kanske börja packa upp snart eller nått. Men vet juh hur det brukar sluta.. Har fixat det om två veckor eftersom jag tar upp lite saker itaget som jag behöver just då. Hahah! Störd man kan vara! Aja.. Men skitsamma iaf!

Kanske kan komma upp lite bilder här på bloggen från helgen, men tror inte det. Eller får se. Måste ta pappas kamera då o lägga över bilderna i andra datan och sen typ fixa över dom till min sen för att det hans minneskort inte passar i min data eller nått. Haha! Men ändå. Jobbigt! Så får se, kanske har några i min egna kamera fast vet inte.

Skriver senare iaf! Uppdateringen har väl inte vart bra idag direkt men va uppe halv 8 och sen vare bara o packa o dra in på Sommarlandet igen och sen åka bil i tre timmar hem. Men annars tycker jag den har vart rätt bra iaf. Haha!

Körde iaf på mjukisar, linne o tjocktröja idag så inget o se. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: