Tuna Park men Mathilda idag..


Hade ingen bild imorse så började 09:25. Haha! Har faktiskt haft sovmorgon hela veckan, men det är bra för jag ska inte till Spanskan imorron heller. Skulle tydligen till tandläkaren.

Aja.. Slutade sen vid 20 över 3. Haha! Och idrotts lektionen va snee! Ööhm.. Bästa gruppen man hamna i då!? Eller INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men matte lektionen va oxå hur snee som hellst. Hahahahahahaha! Okej.. Alla vet att jag jobbade as mkt! Haha, eller jag har inte gjort nått på 5 lektioner nu, och jag har prov på måndag! Kommer juh bli lyckat som fan. Ehee.. Nooot..

Sen efter skolan drog jag o Mathilda till Tuna Park iaf.. Hittade inget, men hon skulle iaf till stan o träffa sin syrra o käka så jag drog ändå hem vid 5 eller nått.

Nu sitter jag iaf här o tråkar som fan, eller jag lyssnar på musik.. Men iaf, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: