12/5-10


Haha hemma för länge sen, men har inte orkat skriva.

Började iaf kl. 9 idag med NO. Haha seg lektion som fan asså.. Eller den gick typ fort. Hahaha! Satt i data grejjen halva tiden iaf. Hela klassen är juh verkligen inte katastrof! *Host host..* Ska iaf skriva om typ nått djur. Jättekul! Eller inte.. Sen satt med Ida i grupprum resten av timmen o jobbade som fan! Eheeh..
Sen jävla kuk Engelska med vikarie o efter det SO i typ en halvtimme. Vi fick kolla på reklamer. Sånt gillar vi, eller kanske inte. Men vissa garva juh iaf!? Kul för dom..
Sen lunch o Ida gjorde inget med min mat! Lalalalalaahh.. Efter lunchen vart det oreintering med 8:orna. Guud vad jag hade längtat asså! Nooot.. Aja slutade iaf 1 och en halv timme tidigare så drog till Maxi med Mathilda för hon skulle köpa glass så ja köpte dricka. Har inte druckit upp den ännu, haha!

Ikväll blir det nog o dra ut! De blir nice. Ska bara be o få lite pengar av mamma o pappa. Vill inte betala saker själv. Hahaha! Seeeg man kan vara.

Sen imorron blir det o dra till Lager 157 tror jag med familjen, o sen i helgen blir det o sova hos Emelie o vara med Vana.A! Kanske träffar Cajsa nån dag oxå om hon har tiiiid.. Jävla fullbokad människa, haha typ så.

Ska hoppa in i duschen nu så skriver kanske senare innan jag drar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: