13/5-10


Vaknade vid 11 idag typ o sen käka frukost.. Efter det satte mig här vid datan ett tag o sen ut o åka bil med pappa. Haha störd! Ska nog inte göra så mkt idag iaf för är rätt trött från igår. Kom juh hem lite efter 12 eller nått.

Kom iaf till ida vid 6 igår kväll o hon skulle platta sitt hår då. Hahahaha!! Sen gick vi ut till nån lekpark typ o satt där o snacka för vi skulle vänta på Fannie. Sen gick vi till skiftinge o va där ett tag o sen fick vi tråkigt så vi rngde Vana.A men hon kunde typ inte komma eller nått. Sen messa vi Jose ist så hon o Olivia kom, och lite senare kom Mathilda ut oxå för hon kunde inte först. Haha! Sen typ drog vi till Ärsta o gjorde ingenting, eller Fannie o Mathilda skulle på toa. HAHAHA! Sen vid typ kl. halv 9 eller nått så tog vi busse till Torshälla o Olivia träffa sin kille där o sen gick vi o typ luffa runt där till typ 22 för så kom Borsökna bussen så vi bytte på Västergatan o vi stog typ o sjäng o dansa på busshållsplatsen o skämde ut oss totalt. HAHAHAHA! Tog Skiftingebussen sen iaf för Mathilda skulle hem o fixa lite saker, så Olivia o jose drog hem då. Sen va vi ute till typ kvart i 11 tror jag o sen hem till Ida igen. Satt i hennes källare o snacka ett tag o dom andra skulle sova där så jag drog väl hem vid kvart i 12 eller nått sånt.

Haha, hittade typ inga bilder men kanske kan fixa några iaf om jag lyckas med att printa fina från filmerna. Haha! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: