14/5 - 15/5 2010


Hahaha, har seriöst inte orkat blogga för har inte vart hemma. Men nu kan jag!

Drog iaf vid 7 igår så kom till Emelie vid 20 över eller nått. Sen när jag kommer till henne så kommer hennes lillebrorsa o bombar sönder mig typ. Haha! Sen drog vi typ till Vana direkt o kolla film där till 10 sen hem till Emee igen. Låg o snacka hela kvällen typ o messa.. Ööhm!? Aja.. Sen vakna vi typ as tidigt idag så vi va ute redan vid 11 o drog till maxi då o köpte godis. Sen till skolan o satte oss i kina gungan. Ringde martin efter en halvtimme typ så skulle träffa han senare med Gurra. Drog hem till Emelies farmor o farfar först o va där i typ 45 min eller nått, sen vid halv 1 cykla vi till Martin för Gurra skulle komma vid ett men halv kom kl. 2 (!!) ist. Sen gick vi till kiosen o va ute i typ många timmar o sen hem till Emee med dom. Sen bombade sönder hela hennes hus typ o sen skulle vi käka vid halv 4 typ eller nått så dom andra gick o väntade vid lekparken. HAHAHA! Sen kom vi up efter typ en timme, eller nästan iaf o gick till maxi då med dom o köpte glass. Drog hem till Emelie sen igen utan dom o va där ett tag o kolla tv o lite så.

Sen skulle jag till Skogstorp vid 6 för skulle hämta brorsan hos hans kompis. Träffade iaf Cajsa o hennes kompisar där för drog till skolan där o va där ett tag, sen hem till Cajsa igen då för hon skulle käka o blablablaahh.. Sen hem hit igen o va hemma lite innan 8. Käkade iaf när jag kom hem för va lite hungrig men har as ont i magen för har typ käkat 4 glassar o 37647826 kg godis. INTE BRA!!

Haha bilder..


Hahaha, snygg bild!

Fina miner då!

Emelie får bjuda på den! Haha sen fail på mig!

(a) ♥

Haha!

Spela :0

HAHAHA! :D ♥

Snygging där! :D

Hahahahaha! ♥

Martin där..

Så.. Hoppas det blir bra, orkar inte ladda upp flera bilder.. Går så jävla segt just nu asså o jag är trött som fan just nu.

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: