20/5-10


Asså shiit va bra väder det är ute! Känner min nästan dum som sitter här o bloggar nu, haha! Har iaf recis duschat för va ute o cykla med brorsan o hans kompis nyss. Faan va det är jobbigt o cykla på hans cykel asså! Va iaf nere vid sjön o det va fan 21 grader i vattnet! Ooh, jag vill bada! Får se om jag gör det ikväll, dom andra ska tror jag.. Eller min bror iaf, men eftersom jag har vart sjuk så vet jag inte om det är det bästa att bada då. Kommer iaf till skolan imorron, bra va!? Haha, tråkigt att sitta hemma iaf!

Sen i helgen blir det o lämna in min mobil på lagning. Eller har garantin kvar, men vet inte om den gäller. Får hoppas! Har fan ingen lust o köpa ny när jag bara har haft den i 10 månader!? Aja, men mitt comviq går ändå ut på lörda så kommer inte kunna messa efter det för jag får väl ha den gamla mobilen för knapparna funkar tydligen nu igen!? Kunde inte äns ringa på den förut. Hahaha, faiiil! Men det är typ låst till telia, jävla skit!

Men nu ska man snart käka potatis o köttbullar. Haha! Aja, man kan juh alltid hoppas på att det är gott iaf. Sen efter maten kanske det blir o käka glass eller nått, mums! O efter det kanske gå ut igen. Orkar inte sitta här när det är så fint väder ute vafan! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: