21/5-10


Haha nu är jag hemma då. Va nere o bada! Shiit va kallt det va i början asså, man typ dog. Men aja.. Första doppet 21/5-2010 i år då.

Efter skolan drog iaf jag o Mathilda ner på stan o fixade lite saker där, och sen blev det o dra vidare till Subway. Käkade sen munkar efter det, eller jag gjorde för hon köpte sån där is grejj. HAHAHA! Okej, det där vart helt fail men ändå. Sen till Skiftinge vid halv 3 så jag drog hem för hon skulle till Sthlm.


Och aah.. Det fick bli dagens.. Men mitt hår va helt failat så bilden får bli som
den blev då, i svart/vit oxå.

Har inget panerat för ikväll heller. Vet iaf att vi ska grilla hamburgare, haha! Inte bra för då blir jag mera tjockis!

Sen Pridefestivalen nästa helg då.. Nån som ska dit? :) Kanske kan träffas då eller nått?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: