25/5-10


Blir o va hemma hela kvällen idag, måste plugga. Haha! Har inte börjat ännu. Lagade nyss mat iaf så har precis käkat dårå.. Brorsans kompissar är här o dom sitter o lanar data. Så jävla segt asså!! Hahaha! Aja, skitsamma..

Har iaf beställt en cykel nu. Så mamma o pappa får åka o hämta den imorron efter jobbet då. Haha, orkar inte dra till V-rås nu igen.

Och asså shiit va jag saknar min mobil! Kommer inte klara mig! Haha, tiden går juh så jävla segt nu så det är inte sant!Men snart äre sommar lov iaf! Men jag vill ändå inte ha det.. Fan eller om det ska vara sånt hära väder. Då kan man lika gärna vara i skolan o träffa folk lixom!? Haha!

Har iaf vart en as seg dag idag o jag orkar inte skriva mera nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: