6/5-10


Hej på er! Har vart as dålig på att uppdatera, typ bara ett inlägg om dan!? Det är ingenting juh!

Men skola idag igen då, men snart fredag. Yeeeah!

Har väl vart en rätt okej dag, men ändå inte för fick typ fetaste skällen av lärarna på mattelektionen för att jag inte orkade jobba.. Haha, men dom är cccccppppp iaf!

Började med:

- Bild
- SO
- Matte
- Lunch
- Idrott
- Spanska

O på bilden så va man tvungen o gå till skolsköterskan o kolla ryggen, längd o vikt. FAAAN! Jag har gått upp i vikt. Inte bra för i helvete asså! Men ryggen va bra men är fortfarande bara 159,9m lång. Hahahahaha! Kortis jag är! 

Sen SO:lektionen gick typ rätt okej, skulle skriva nån tidnings grejj bara eftersom vi håller på med fukking "Massmedia". Ueew..

Mattelektionen kan dra åt helvete asså! Kommer få sämsta betygen, men det är p.g.a lärarna vafan! Har säääämsta!

Efter det lunch, men orkade inte käka typ. Haha! Tjockis jag är! :'(

Sen på idrotten vare orientering.. Men alla gick typ fel väg iaf. Hahahaha!

Och Spanskan gick fort som fan asså. Men det är säkert bara för att dom lektionerna är 50 minuter typ, o efter det slutade vi iaf vid klockan 15:20 typ.

Sitter iaf hemma här nu själv som vanligt typ, för brorsam är på prao så inga av hans kompisar här. Haha, jävligt skönt ändå asså! Har käkat glass o bullar oxå. Inte det bästa nu för jag väger föööööööör mkt!!!!!!!!!......... -O-M-G-

Men ikväll blir det kanske ut o cykla eller nått. Inte för att jag har nån cykel men iaf. Måste köpa en ny, men mamma o pappa får betala den. Haha, jag tycker det låter bäst så! Annars får det bli o låna nån av brorsan då eftersom att han har 7 (!!) stycken eller mera, eller så går jag. Jag vet inte så får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: