9/5-10


Hehe, har typ inte vart på blogg humör idag men iaf.

Va nyss ute ett tag, eller typ 10 min men iaf. Haha, o gjorde ingenting.

Men har matteprov imorron då. Kommer säkert gå bra, eller kanske iaf. Fast hatar ekvationer.. Haha! Har iaf pluggat på repetitions papperet som jag skulle ta hem o göra eftersom jag inte har jobbat öhmm.. Så mkt på dom sista lektionerna men nu är jag klar iaf.

Sen vet jag inte om jag börjar 10:10 imorron eller 08:30. Fan, hoppas att jag har lektion, så jävla tråkigt o sitta o inte göra nånting i typ 2 timmar i skolan eftersom vi alltid får reda på det typ på morronen. Hata, hata, hata asså!


Några bilder bara..

Skriver mera imorron!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: