Äntligen hemma igen!


Har vart i Västerås idag då för min mobil va halvt pajj så nu är den inne på lagning så får den väl om en månad. Så nu kommer ni inte kunna messa med mig för har nån gammal mobil nu o den är låst till jävla Telia. Aja skitsamma.. Käkade på MAX där borta oxå. Usch, inte bra! Men det va gott iaf. Haha!

Va iaf inne på Tati Fashion där oxå så vart en ny tröja och en typ "jacka". Kan lägga upp lite bilder längre ner.

Han tyvärr inte skriva imorse iaf. Gick upp ur sängen 1 timme innan vi skulle dra så va tvungen o duscha o fixa håret o så. Men orkade inte sminka mig så fick bli lite mascara bara. Haha!

Fan jag som hade hoppats på att det va sol idag! Hade juh planerat o ligga o schteeeka ute nu! Haha, aja det får bli nån annan gång då.

Köpte iaf:


125:-


199:-






Aah det va det iaf.. Skriver nog senare ikväll! Puss ♥


Kommentarer
Postat av: EmelieYouknow♥

hahah Mimmi man säger ju inte priset !!! XD :))

2010-05-24 @ 17:16:30
URL: http://emelieromero.blogg.se/



Postat av: Mimmi <3

haha varför skulle jag inte kunna säga priset? :) kanske är billigt.. inte vet jag men skitsamma ;)

2010-05-24 @ 17:35:15
URL: http://mmiiimsan.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: