Har inget internet nu...


Ååh.. Mitt internat pajja igår så nu kan jag inte sitta vid datan typ. För pappas dator som jag har nu laggar typ som fan o brorsan sitter ändå alltid o spelar här så då kan man juh inte ha den.. Blir damp! Och jag får inte tillbaka min mobil förrän om 2 hela jävla fucking veckor! Typ stenålders liv gånger 6448622!? Aja..

Slutade iaf halv 3 idag. Skönt! Måste ner på stan nån dag snart för ska köpa nya skor till skolavslutningen oxå, men pallar inte gå själv. Tråkigt juh, haha!

Och imorron börjar jag halv 11! Började 10:10 idag oxå.. Men det fick man juh reda på imorse så va tvungen att va i skolan iaf.. Haha! Asså det är så jävla seeeegt!

Aja.. Jag pallar inte skriva mera nu! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: