Kommer till skolan imorron!


Haha, vaknade runt 11 eller nått typ. Skönt att få sova!

Kommer till skolan imorron då. Saknar alla! Så himla tråkigt att vara hemma juh. Jag som ville dra ut idag eller nått! Men aja, det kan man juh glömma. Haha!

Har iaf bestämmt mig för att jag MÅSTE PLUGGA SPANSKA idag! Shiit har typ prov nätsta vecka på allt! Men aja, det kommer nog gå bra. Är man bäst så är man, haha! Kan inte göra nått åt saknen. ;) Kanske drar ut o cyklar sen oxå. Om jag kan hitta nån cykel här hemma. Asså seriöst jag måste köpa en ny! Pallar inte ha brorsans BMX. Så jävla jobbigt! Går juh typ inte o cykla!? Hahahaha, faiiil! Sen kanske det blir ut o fota oxå. Ååh, finns juh inget o göra! Så kanske blir o cykla till sjön då. Aja, skitsamma!

Skriver senare, måste plugga nu!

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: