Lager 157 idag


Godmorgon! Haha, eller asså kanske lite sen för det nu men jag hade tänkt o skriva imorse men sen fick det bli facebook ist. Hahahah så skriver nu då!

Gick upp kl. kvart över 10 iaf för vi skulle dra vid 11 o jag orkade inte fixa mig nått alls. Sen hämtade mammas kompis typ o sen drog vi. Vart lite nya grejjer iaf så kan visa dom snart. Fikade där borta oxå. Sen när vi kom till Eskilstuna igen så blev det o dra till Cykelcenter. Haha!

Ska iaf duscha nu snart o sen käka nått o efter det åka hem till Emelie o träffa henne o Vana.A. Kommer bli skojj, va as länge sen ja träffade Emee, eller ganska länge sen. Hahaha!

Jag köpte iaf:


En typ "cardigan" eller vad det heter för bara 120:-

En T-shirt 100:-

En vit/svart randig tröja 100:-

Två par leggins 100:-

Chinos 100:-

Sen ett halsband för typ 85:- för det va halva priset.

Sen cola o godis tills ikväll med Emelie o Vana. Hahaha! :D

Skriver nog antagligen, tror jag iaf, senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: