Sjuk dag asså, haha!


Hehe, vart inte o skriva senare igår för vart as trött o sen oprkade jag inte. Haha så skriver nu ist o hoppas på bättre uppdatering i kväll.

Haha! Började HALV 11 idag!!!! Men eftersom man inte vet om man har musik på morronen så va det bara o komma till skolan som vanligt o sen håltimme i 2 (!!) timmar, o det är tråkigt som fan asså. Började med Engelska sen iaf o jag typ dog. Eller jag gjorde det i några sekunder så började skrika som fan typ men läraren bara garva så whatever.. HAHA! Hade iaf klassråd sen o snacka bara lite där o så o sen efter det hade vi lunch så satt men jävla Ida o käka. HAHAHA! Nått man ångrar nu! Haha, *skojjar*.
Men iaf vi satt typ o käka sen så häller hon halva sitt glas med mjölk i mitt med vatten så allt rinner över på bordet, hahaha.. Sen så hällde jag i det i hennes mjölk så hon vart sur o klagade på att hon skulle dricka den. HAHAHAHA! Efter det hällde hon allt i min tallrik så det gick typ inte o gå med den dit där man skulle lämna allt eftersom det va folk överallt, sen kommer jävla Marko o lägger all sin mat i min tallrik oxå. Hahaha, ueeww.. Aja, det gick inte o äta mina fina morötter efter det iaf så åt inget för jag fick inte äta potatis för det va mjölk/vatten överallt. FAN VA STÖRDA! Typ satt o as garva i år.
Sen efter lunchen då så gick vi o köpte energi dryck. Va typ där inne i 20 minuter. HAHA, måste ha sett cp ut! Efter det gick vi till "kina gungan" o typ skämde ut oss totalt. HAHAHA! Sneeeeaaa, sen efter det vare fucking sSvenska lektion o sen matte. Hade iaf matte prov o han med 14:45 bussen för jag va klar 14:42 Haha, tur man kan ha asså. Sprang typ dit för orkade inte vänta på nästa o såklart så va bussen 5min sen oxå. Fan va lågt, men då missade jag den inte iaf för slutade egentligen vid 10:05 eller nått.

Sen imorron har vi sovmorgon, men orienterig på eftermiddagen. Segt det kommer gå med 8:orna oxå. Haha seriöst, palla.. Som om att nån kan läsa en karta o vi måste va tillbaka efter 2 och en halv timme. HAHAHA, kommer vara tillbaka nästa vecka, jag skämtar inte!


Kommentarer
Postat av: Ida

Du fuucckka min mjölk på alla möjliga sätt! Ditt vatten blev ju bara spökvatten ejj så farligt som de LÅTER;) !!!

2010-05-11 @ 19:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: