Spanska prov idag..


Ooupss.. Vart INGET bloggade igår, men jag va tvungen o plugga. Haha! Eller pluggade ingen Spanska även fast jag hade prov idag men iaf.. Kunde typ allt o sen skrev en uppsats på en och en halv sida. Är faktiskt rätt nöjd ändå.

Hade tydligen ett till prov i Spanska nästa vecka oxå. Fast muntligt dårå. Asså ååh palla! Redovisade SO idag oxå. Haha, faiiil! ;) Och sen har vi Engelska till näst nästa vecka o matte till nästa torsdag. Fyfaan asså säger jag bara!

Skolan idag va seg oxå. Som vanligt då. Haha! Ingen nyhet. Idrotten så va jag med hela lektionen. HAHAHAHA! Hoppas att ni tror mig för jag ljuger absolut inte nu. *Host, host..* Haha! Aja..

Sen imorron blire o sova hos Mathilda med Ida o henne. Men ska först ner till stan på Ungdomsfestivalen. Nån som kommer? Aja, jag o Mathilda ska iaf hem till mig först o fixa oss o blablablaahh.. Haha, fin Sverige jag pratar! Håller ni inte med mig vaaaahh? ;) Vi ska iaf träffa mera folk där nere, haha!

Haha, aja.. Nu ska jag iaf käka snart eller nått tror jag. Eller aah.. Kanske iaf, eller jag vet inte. Haha!

Sorry för flummigt inlägg.. Skriver mera senare! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: