Godnatt


Jag blir hemma själv imorron hela morgonen. Fyfan va skönt! Men måste iaf upp typ senast halv 10 iaf. För att hinna käka frukost, duscha, packa lite kläder och annat skit, fixa mig och lite annat. Plus att jag ska hinna med att käka lunch oxå innan 12. Fyfan, det kommer jag inte orka. Men kan kanske hoppa över frukosten och käka billy's pan pizza som frukost-lunch!? Haha aja..

Nu är det iaf typ skit kallt i mitt rum för jag hade mitt fönster helt öppet nyss. Jävla idiot man kan vara men det är jobbigt att sova när det är varmt inne! Sen kom det in två jävla flugor på köpet. Fuck dom, haha!

Iaf så sitter jag här nu och lyssnar på musik just nu men ska väl kanske ta och lägga mig om ett tag eller nått för jag känner mig faktiskt rätt trött. Men aja.. Vi får se hur det blir med det. Kommer säkert sitta uppe mer än en timme till. Haha, fail! Men aah.. Det brukar bli så i vanliga fall.

Blir nog iaf inga flera blogginlägg ikväll. Men jag tycker att uppdateringen går rätt bra nu faktiskt. Utom att jag räknade med att det här inägget skulle ha vart klart för hmm.. Runt 20 minuter sen!? HAHA! Seeg man är asså, men jag har vart inne på facebook och massa ist för att skriva här så det går lite seegt som vanligt. Men aja.. Sånt är livet.

Säger iaf godnatt och sov gott nu till alla ni som läser! :)


Älskar bilden..