25/11-10


Hmm.. Igår så skulle hela klassen egentligen ha haft utedag i Torshälla från 10 till tidigast 21. Men det vart inställt för att det sulle typ bli snöstorm. Men aja.. Så vi fick iaf ingen sovmorgon till 12:15 idag. Suuug! Haha..

Men dagen idag har vart rätt bra iaf. Inte gjort så mkt, utan har mest pluggat och så för har matte- prov imorron. Tror inte det kommer gå så bra, emn får väl hoppas på det bästa. För jag har egentligen 25 uppgifter kvar i boken typ som jag egentligen ska jobba klart. Men kommer ändå inte hinna med det nu så skitsamma.

Men imorron äre iaf fredag och sen är det helg, skönt! För jag är fortfarande trött från förra helgen. Haha! Så sen den här helgen blir det lite "fest" typ för mamma o pappa, så lite folk kommer hit typ. Kanske blir trevligt det med. Hehe.. Men aja..

Nu ska jag iaf typ sova snart så godnatt! ;)




Två bilder från helgen.. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: