Doktorn idag.. Usch!


Är fortfarande hemma och sjuk.. Inte kult asså! Saknar faktiskt skolan om jag ska vara ärlig. Eller asså inte skolan så men att träffa folk och ha någon att snacka med. Helt dött här hemma själv juh!

Iaf så har jag hostat så sjukt jävla mycket i tre dagar nu så jag kan typ inte ens gå rakt för att det gör så jävla ont i magen. Träningsvärk, mhm.. Så idag drog jag iaf till vårdcentralen i Skiftinge med pappa för jag kan inte sova på kvällarna eller något, (men tvingade mig själv in i duschen även fast jag hade huvudvärk men kändes bäst så innan). Blir svårt att andas, hostar massa och är förkyld. Så fick ta blodprov och halsprov, usch! Man spyr juh typ! Men nu har jag iaf fått medicin till hostan men det blir fortfarande att käka alvedon/ipren för jag har ont i magen och huvet, brickanyl för andningen, zyx-halstabletter för jag har ont i halsen och sen den nya jävla medicinen. Kommer juh typ va helt sjuk efter allt det där sen. Men aja.. Hoppas det hjälper iaf för det är inte kul att ha ont!

Så nyss kom jag hem iaf. Gick upp till skolan innan bara för att hämta Engelska och matte- boken så jag kan jobba lite i helgen om jag orkar för nu är jag nog efter sjukt mycket. Aja..

Ska snart käka oxå.. Har inte ätit något på hela dagen och jag åt senast igår klockan 7 på kvällen. Inte bra! Men jag hatar att äta när jag är sjuk!

Brorsan kommer väl hem sen runt tre kanske, om han inte ska va med nån. Hoppas han kommer hem fan! Sjukt tråkigt hemma själv!

Men aah.. Nu ska jag kanske ta och käka våfflor och sen sova eller nått om jag kan för sov bara tre timmar inatt. Så nu är jag as trött som fan!

Så hejjs..


Mhm.. Så kan det oxå se ut en SO:lektion..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: