Fan va mycket snö, och jag är sjuk!


Har inte bloggat på typ as länge nu, men höstlovet är slut iaf..

Det har kommit sjukt mkt snö här oxå. Fattar inte! Så nu är det typ iskallt ute! Blääe.. Jag hatar vintern mest av allt!

Men skolan i måndags var väl helt okej iaf men även igår. Och idag är jag hemma. Suuuug!!!! För det finns inget att göra juh! Men jag kan iaf typ inte prata, har ont i huvet och är förkyld.

Igår fick jag iaf mina omdömen från skolan. Såg jävligt bra ut asså! Men fick inte Engelskan, men skulle typ ha fått den idag men jag är juh sjuk så nej, det får bli någon annan dag. Skulle juh egentligen ha utväcklingssamtal i skolan imorron men tror det oxå får bli ändrat, för som jag känner mig nu orkar jag typ inte ens gå en meter.

Men aja.. Just nu sitter jag iaf här och kollar på något program på tv:n om Afrika. Haha! Men ska snart sätta på en film eller nått. Om jag orkar, för jag tror att jag har feber. :(

Men hörs kanske senare!


Jävla snö.. (Dålig kvalité på bilden, tagen genom fönstret..)