Hemma fortfarande..


Hemma idag oxå, och pluggar. Så jag drar till skolan imorron ist. Ska fan bli nice för det är seegt hemma!

Igår var det iaf farsdag, så blev att käka tårta och lite sånt bara. Kollade på Beck sen på kvällen, efter det nått program om Internet (haha) och sen efter det nått om solen och jorden så la mig klockan 2. Fyfan, inte bra asså! Men ändå, det va faktiskt lite intressant. Oh jusste.. Kollade på Ung och bortskämmd oxå på 1:an. Haha!

Vaknade runt halv 11 imorse men somnade om till halv 12. Nice! Så nyss har jag käkat hamburgare som seeeeeeen lunch. Men aja.. 

Nu sitter jag iaf här och letar mer information om Melbourne till Engelskan och det går rätt bra faktiskt. S nu äre bara att börja skriva och skriva allt på Engelska oxå, palla!!!!!!! Haha!

Så nu ska jag fortsätta iaf, och nu kom brorsan och hans kompis hit oxå. Hehe..

Aja, hejjs..


Till pappa igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: