Inge Lotus för mig ikväll!


Nej för er som undrar så ska jag inte dit iaf. Orkar inte, och har fan ingen lust heller! Har dessutom inte köpt biljett- grejj heller. Haha!

Nu hade jag iaf tänkt att snart hoppa in i duschen eller nått för jag ska till farmor och farfar imorron. Nice! Så blir att ta med datan dit och sen plugga på med Engelskan och SO:n som mamma o pappa hämtade från skolan igår eftersom att jag är så smart och glömde det i skåpet i fredags innan lovet. Haha! Men nu är sakerna hemma iaf så bara att plugga på! Ligger typ as mkt efter i Engelskan nu. Blääe på det! Blir nog även att ta med alla Spanska saker. Måste plugga på så att jag kan allt vafan! Haha! ;)


Står väldigt fina saker på dom där mapparna! (y'




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: