Inlägg om helgen..


Ja nu har jag typ inte bloggat på as länge, men kan skriva om helgen nu iaf i ett mobil- inlägg.

Helgen var iaf as nice. I fredags var jag hos mina kusiner och firade dom men drog ändå hem rätt tidigt för jag va trött och så. Sen på lördagen sov jag typ hela dagen, duschade, fixade mig och drog sen till Mathilda runt halv 6 typ. Träffade iaf Olivia där oxå och vi typ satt och snackade lite o så bara. Nice va det iaf! Gurra och Martin kom iaf sen och då va vi med dom. Trevligt iaf, och alla skulle sova hos Mathilda o så. Vi satt iaf uppe och snackade, lyssna på musik, hoppa på varann, snacka telefon och massa annat kult. La oss iaf halv 6 sen på morronen, inte det bästa direkt! Haha! Men iaf.. Vaknade sen halv 7 av att Martin slog mig i ansiktet, haha fyfan.. Men han sov juh så inte hans fel. Och det va typ as trångt att sova oxå. Martin, Olivia och Mathilda delade på en 90- madrass sen jag och Gurra på en dubbelluft- madrass. Men han sov juh typ på hela så jag fick ändå inte plats typ. Haha, för Martin skulle oxå ha sovit där men han ville inte det så han sov med Olivia o mathilda ist. Sen somnade jag iaf om vid 8 eller nått och alla vaknade sen klockan 9 för Martins väckarklocka på mobilen ringde. Så alla vart typ as damp på han för han skulle på crosstävling klockan 10 men det vart inte förrän halv 11, så alla fick typ sova 2 jävla fucking timmar. Inte kul! Men aja..
Kom iaf hem runt 1 sen på söndagen för mamma hämtade mig då. Drog hem och käka, satt vid datan och chilla bara. Sen runt halv 4 bäddade jag i min säng och sen somnade jag. (Inte så konstigt med tanke på att vi ja oss halv 6 och sen sov 2 timmar lixom.) Men vaknade sen vid 8 och gick upp och käka då med familjen. Kollade sen på Beck som började klockan 9 och sen somnade jag väl runt halv 12 igen kanske.

Sen nu idag, måndag så vart det att gå upp halv 6 som vanligt och duscha, fixa sig och så innan skolan börjar och så, men jag orkade iaf. Slutade sen halv 4 Som vanligt och drog hem då. Gjorde typ ingenting hemma men somnade sen runt halv 6 för jag var så sjukt jävla trött då fortfarande från helgen. Inte kul asså! Vaknade iaf sen och käka en macka, kollade Paradise Hotel och Ung och Bortskämd sen typ snacka jag med Olivia på msn, packade väskan tills imorron och tog fram rena kläder tills imorron och så bara.

Sen imorron blir det iaf skolan som vanligt och jag har bild först tror jag. Haha! Ska sen redovisa min Engelskauppsats i skolan på min b-språks lektion (Spanska) sen oxå så missar lite av den. Men spela roll vafan. Sen efter skolan blir det nog att dra hem bara för jag måste plugga matte som fan för har prov på fredag och ligger ett kapitel efter det man ska. Så nu tror jag nog att jag ska ta och sova faktiskt så jag orkar med skolan och allt imorron.

(Vet inte alls hur det hur det här inlägget ser ut, men skitsamma.. Det går väl förhoppningsvis att läsa iaf. Haha! ;)) Men godnatt iaf.. <3

//Mimmi Nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: