Käka nu!


Ska snart gå ner till köket o fixa lite mat om brorsan kommer in någon gång för har ingen lust att käka själv.

Har iaf vart ute o joggat lite förut och sen hoppade in i duschen. Skönt!

Sen imorron blir det att dra till Skogstorp för att träffa Cajsa. Va typ as länge sen! Inte bra asså, men aja.. Imorron blir det att tröffa henne iaf. Kanske drar till stan eller nått, inte vet jag. Men vi får väl se.

Sen mina Engelska och SO saker är kvar i skolan. Fan att jag skulle glömma om i fredags asså. Hade fan läxa i SO och Engelska uppgiften har jag typ inte ens börjat med och den ska typ vara klar efter lovet lixom!? Fail.. Men får be mamma o pappa åka till skolan och hämta dom sakerna iaf! Typ imorron eller nått sånt så jag kan bli klar med allt. Tog typ hem matte, kemi och Spanska. Exakt det som jag är klar med. Haha cepe men aja..

Nu ska jag iaf dra ner o käka! Hörs kanske senare!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: