Lever på medicin just nu..


Tjenare! ;)

Allt är bra med mig. Eller aah typ, vi kan komma till det senare.

Gårdagen var trevlig. Vart att dra till Munktell och kolla hennes volleyboll träning i en och en halv timme typ och så bara. Fick skjuts tillbaka sen så slapp ta bussen då så det va nice de med. Träffade typ hennes kompisar och lite så men sa väl inte så mkt, men ändå.

Har iaf sovit runt tre timmar inatt för jag kunde inte sova eftersom jag är alergisk mot deras katter. Blääe på det! Men aja det funkar iaf. Så just nu lever jag på alergitabletter, brickanyl (stavning!?) men även oxå ipren. För jag hade as ont i huvet förut. Och sen höll jag på att ramla ihop totalt på golvet. Fattar inte vad det är med mig. Men aja.. Nu äre nästan bra iaf. Lite svårt att andas bara. Skit kul! Fast nää..

Vi gjorde ty inte så mkt idag iaf. Eller vi lagade total failade pannkakor vid lunch bara. Haha, katastrof asså! Men aja. Det gick att äta iaf.

Och fan.. Jag missade Paaradise Hotel igår.. Men skitsamma! Får kolla ikväll ist, struntsamma om jag har missat ett lixom. Inte det viktigaste programmet att de. Men iaf!

Men nu har jag iaf slängt alla mina kläder i tvätten så dom inte har kattlukt på sig typ. Haha inte fan vet jag vad det heter men aja. Så nu ska jag väl bara sitta här och chilla lite. Blir att kolla Bonde söker fru senare. Hehe!

Och ja.. Smart som man är så har jag typ tappat bort 70:- oxå. Inte för att det gör någonting men iaf. Haha kunde ha köpt godis för dom pengarna nu. Okej jag skojja, vill inte bli mera tjock!

Lite bilder nu iaf:


Värsta lyckad pankaka.. ;)


Så söta!


<3


Spelade kort oxå ;P


Så himla söt!


:)