Messar typ aldrig längre..


Asså jag fattar inte varför men det har typ inte blivit så bara. Skickade lixom 244 sms på hela förra veckan (mån-sön) och om det va för någon månad sen så va det hälften av allt jag skickade på en dag lixom. Men ändå skönt att inte messa så mkt längre. Nu har man äntligen ett liv fan. Eller aah.. Typ så känns det. Haha!

Har iaf nyss käkat med brorsan eller vi käkade väl runt 2 så det är ett tag sen men iaf. Diskade sen allting efter för hade lovat mina föräldrar det. Haha, inte kul men ändå.

Just nu sitter jag här iaf men funderar på att plugga lite mera Spanska eller nått om ett tag. Skulle behövas massor! Eller så tar jag och rensar min garderob och massa lådor i rummet. Hmm.. Vi får se vad som händer. Men aja.. Jag ska iaf inte sitta här och slösa bort massa tid på ingenting!

Men hörs kanske senare? :) Haha typ MVG i uppdatering nu va? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: