Ojsan, länge sen jag skrev nått.. Inte bra!


Ouupsi.. Har helt glömt bort bloggen faktiskt! Men jag har typ inte ens haft tid eller ork att skriva heller så. Men nu kommer det ett inlägg iaf. ;)

I torsdags var jag iaf hos min farmor och farfar. Trevligt där! Hade med mig datan och allt men det blev inte ens så att jag startade den för va social med dom ist + brorsan oxå. Haha! Men det vart lite plugg och så där iaf. Tur det!

Sen igår vaknade jag halv 3. Fattar inte hur det gick till eftersom jag hade lagt mig klockan 12 lixom. Och jag va juh fortfarande hur trött som hellst när jag vaknade. Men aja.. Jag vaknade någon gång iaf, hehe!
Drog iaf ner till stan runt halv tre för jag och mamma skulle klippa oss 15:15 sen. Så nu är mitt hår kort. Bläee på det, men det slitna måste juh bort så. Mamma skulle iaf färga och så oc jag vart klar efter en timme typ men fick vänta till 18:30 (!!) där inne sen för jag pallade inte gå runt på stan själv. Fett trist juh! Men kommer kanske bild imorron på håret för just nu ärjag inte fixad, och va helt osminkad och allt på stan igår oxå. Skämmigt!

Sen drog vi iaf till tunapark och där blev det att köpa lite skit. (Kommer bilder senare i inlägget.) Och efter det vart det att åka till St:eskils kyrkogård, typ vid Hällby och sen vidare till Torshälla för att hänta pizza. Mumms! Men inte bra mat! Haha, men jag va iaf typ as hungrig för käkade ingen frukost, ingen lunch eller någonting. Inte bra vafan! Men sen åt jag iaf massa pizza. Haha!

Idag har jag iaf inte gjort mkt. Gick upp runt 12 kanske!? Och käkade frukost och lite så. Va ute och fotade lite sen men inte mkt för det va så jävla kallt så jag orkade inte mer. Annars har jag väl bara suttit och läst massa So och pluggat vidare i Engelskan. Tvungen att skriva två jävla dataskrivna sidor om Melbourne. Haha, och jag har typ skrivit en halv sida!? Men aja.. Vi får se hur det blir med det där.

Just nu är iaf mamma och pappa iväg och handlar så blir väl att fixa mat när dom kommer hem och sen käka. Eller asså dom får fixa maten dårå. Haha! Men ja. Jag är iaf as hungrig nu!

Skulle egentligen ha firat en kompis som fyllde år idag, men jag kämmer mig halvt sjuk. Inte kul! Typ hostar massor och allt. Hatar att vara sjuk!
Men får hoppas på skola på måndag iaf för jag har ingen lust att missa skolan. Hamnar så jävla mkt efter i allt och massa så hinner inte med sen. Inte kult!

Men just nu sitter jag iaf här och lyssnar på musik och funderar på vad jag ska hitta på för något. För det vet jag faktiskt inte. Men det blir kanske att fortsätta skriva Engelskan!? Kan vara en jävligt bra idé asså! Haha! ;)

Så aja.. Nu lägger jag in lite bilder och sen säger jag hejdå till datan!


Så bäst! ;)


Läppglans och Mascara.. Allt 288:-


Vittbaslinne och halsduk - Gina


:)


.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: