Paradise Hotel ikväll


Har just suttit o snackat med Mathilda i typ en timme i tele. Trevligt det! Men nu skulle hon väl typ göra lite andra saker. Har oxå under tiden jag snackade med henne pluggat massa Spanska. Gick faktiskt rätt bra asså!

Sen ikväll är det Paradise Hotel igen. Typ sämsta programet ever. Men aah.. Man kan juh kolla iaf om man ändå inte har något att göra lixom!?

Men iaf så tror jag att mamma o pappa kommer hem från jobbet om ett tag. Eller jag hoppas det för jag är faktiskt hungrig nu. Sen vet jag inte vad som händer annars. Men hittar väl kanske på något eller så tar jag det bara lite lugnt och chillar o så. Men vi får se hur det blir. Kanske går ut och fotar lite eller nått. Inte vet jag! Men det hinner nog bli lite för mörkt för det, men aja.. Skitsamma!

Imorron blir det iaf att träffa Cajsa som jag skrev förut och onsdag blir antagligen som det ser ut nu att träffa Vana.A och lite flera folk kanske. Men det blir säkert trevligt iaf!


Haha, gräs!?