Utvecklingssamtal igår..


Har inte bloggat på as länge..

Men aja.. Igår hade jag iaf utvecklingssamal i skolan, gick riktigt bra asså. Bara att jag måste gå på några extra lektioner i bild. Haha! Men spela roll vafan..

Gick iaf till skolan i tisdags eftersom jag va hemma på måndagen, va juh förtfarande lite sjuk och så, så jag var hemma och pluggade då. Nice! Men skolan sen på tisdag. Och det va trevligt!

Dagen igår va bra sen iaf oxå, men ändå som vanligt typ. Sen har dagen idag oxå vart bra. Matte, musik, Spanska, So och sen Svenska. Skulle ha haft slöjd efter Svenskan oxå men det fanns ingen lärare så slutade 14:10 och inte 15:25 då. Trevligt!

Drog iaf hem till Mathilda sen efter skolan och sen va jag väl med henne till halv 7 typ och drog hem efter det. Sen nu har jag suttit och kollat på Paradise Hotel, käkat mackor och nu kollar jag på Robinson. Haha, jag tycker det är bra faktiskt!

Imorron blir det iaf skolan som vanligt, och sista timmen idrott.. Och jag har idrott ute!? Helt jävla fail! Kommer juh frysa sönder! Men får väl hoppa över den eller nått typ. Heheheh.. Men aja.. Sen ska jag iaf dra hem när jag slutar och fixa om mig, byta kläder och sånt och sen drar jag och firar mina kusiner. Så blir antagligen att vara där hela kvällen och så sen.

Lördag tror jag det blir att träffa Mathilda igen. Kanske att Martin och Gurra kommer oxå och då blir det att sova där. Nice! Blir säkert bra iaf! Om jag inte ska till farmor och farfar, men jag tror inte att det blir så.

Sen nästa vecka har jag lite andra planer för mig. Kommer mer om det senare iaf, om jag skriver någonting! Haha! ;)


Mhm.. :)





Kommentarer
Postat av: Nour

Hej älskar din blogg läser den varje gång du gör ett nytt inlägg XD

Så man kan säga att jag följer ditt livX))



Kolla gärna in min blogg..

http://noursnor.blogg.se



stor karm /Nour<3

2010-11-20 @ 21:30:21
URL: http://noursnor.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: