Vart på Tuna Park men familjen..


Fast det va för ett antal timmar sen nu.. Haha!

Hade iaf matte prov i skolan och så, IGÅR. Eftersom klockan är över 12, haha! ;) Men det gick bra och jag vet att jag har fått G iaf. As skönt! Så hoppas på VG som slutbetyg nu till jul. Men vi får väl se.

Sen efter skolan drog jag iaf hem och käka och lite så, sen kom mamma o pappa hem så drog vidare till Tuna Park då. Blev att köpa lite saker o så då. Kommer bilder längre ner..

Sen nu lördag så kommer det väl lite folk hit. Vet inte vilka men skitsamma. Haha! Men aja..

Jag har typ inget att skriva men ändå. Bakade iaf lussekatter på hemkunskapen idag, för er som vill veta det! Haha! Men dom va typ inte goda. Visst dom va bra, men dom smakade typ inte gott. Men allt va rätt så. MEN SKITSAMMA! Hahah.. Asså jag är typ as trött så det här inlägget har blivit helt failed (?) nu..

Men jag har iaf pluggat massa SO.. Gick typ as bra så nu kan jag allt om det Amerikanska frihetskriget. HAHAHAH! Fail.










Tröjan är mkt snyggare i verkligheten, här ser den helt cepe ut. Haha!



Lite saker bara..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: