10/10-10


Gud vad tiden har gått fort! Höstlov om tre veckor redan! Men ska inte klaga.
Inlägget som jag gjorde igår vart tydligen upplagt mkt senare än det skulle så lite fail vart det för jag skulle inte börja käka kl. 22:00 typ.

Men vaknade iaf runt 11 imorse men orkade inte käka någon frukost för va inte hungrig. Men just nu är jag det, haha! Och just nu sitter jag här och skriver lite. Har hunnit medoch pluggat lite Spanska för har läxa tills tisdag och jag kan typ 5 ord bara av alla jag måste kunna. Inte bra! Men aja.. Bara plugga på ännu mera!

Vet inte vad som händer idag, men är trött från igår. Inte bra! Men ska iaf hoppa in i duschen om ett tag tror jag. Fullt med hårspray i mitt hår, för kunde orkade fan inte duscha halv ett igår när jag kom hem typ. Somnade direkt! Haha..

Sen imorron så börjar jag 09:40 i skolan med musik. Nice, men pallar ändå inte fan! För slutar juh halv 4 som vanligt.

  
Mina nya jeans: 400:- JC                                                         Och mina Convere..


(y'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: