12/10-10


Tisdag idag då..

Just nu sitter jag här i sängen med täcke och allt med datan i knät. Usch, det är fan iskallt här! Håller på att somna oxå för den delen för är hur jävla trött som hellst. Men ska försöka vänta med att sova tills ikväll för då kan jag sova ut länge för har sovmorgon imorron. Eller det blir inte så länge men iaf en och en halv timme längre. Haha, men nice de iaf! 

Fick tillbaka SO-provet idag oxå. VG på det, nice fan! Hade tydligen inget Spanska förhör idag heller, vet inte varför men spela roll lixom!? Bara att jag hade pluggat som fan igår. Men kör provet på torsdag ist iaf. Sen hade jag inte NO.prov idag heller, blir tydligen imorron. Vet inte varför det blev så heller men är klar med allt tror jag iaf. Eller jag hoppas det för jag har glömt alla saker i skolan (igen!!). Är man smart, så är man!

Ikväll är det iaf Paradise Hotel. Började igår så kollade då oxå. Hehe, finns ändå inget annat o göra typ och sen va det American Pie oxå på 6:an tror jag !? Eller så har jag helt fel överhuvudtaget. Men aja.. Det återstår att se!

Men nu ska jag iaf käka om ett tag tror jag. Om jag orkar såklart. Haha, för jag käkade typ massa nudlar för ett tag sen så är inte ett dugg hungrig.

Men det kommer ett inlägg senare tror jag!
Så hör då! Hejjs..


Gammal bild i repris..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: