18/10-10


Skola idag som vanligt.. Men började 09:00 istället för 09:40 för vi skulle lyssna på nån sak typ och sen hade vi håltimme från 09:40-11:20. SEEGT! Men aja.. Det gick rätt fort iaf! Slutade sen 13:50 för vi började tidigare, så de va nice iaf!

Kom hem sen ochkäkade äppelpaj och nyss har jag käkat hamburgare. Mumms, eller typ så för jag va as hungrig! Men aja.. Ska väl snart kanske ta o börja plugga lite, men vi får se för jag orkar fan inte! Vet inte varför men jag måste väl antagligen börja nån gång iaf så.

Sen imorron slutar jag kl. 12:00. NICE!! Men vi har Engelska med 9:orna hela förmiddagen, mindre nice de. Men aja, bra att få sluta tidigt iaf. Blir nog sen att dra ner på stan tror jag med Mathilda, Jose o Olivia. Men vi får se om jag orkar med det!

Ska iaf kika på Paradise Hotel straxt, eller aah.. Halv 8 när det börjar. Haha! Men slänger in lite bilder nu iaf.. Kan verkligen behövas!!

 
Min fina säng.. Eller inte.. (Va tvungen att ta kort för vi skulle ha något till skolan imorron..)






Och lite ljus..


(Y)

Hejjs.. ♥