25/10-10


Skola idag igen eftersom helgen är slut. Buuhuhuuuhh!! Men aja..

Hade någon musikgrejj i skolan som vi skulle kolla på så missade lite matte och Engelska. TREVLIGT! :D Men den dära saken va typ as tråkig, massa folkmusik!? Lixom.. Vem fan lyssnar på det i min ålder!? Inte många iaf.

Drog iaf till stan efter skolan sen idag med Mathilda och Olivia. Nice de! Gick runt lite och så och sen gick till Donkan och käka där. Olivia köpte sen en tröja på BikBok och sen köpte vi lite saker inne på lite andra ställen. Träffade sen Martin och Gurra på stan så va med dom och gick runt lite överallt. Gurra drog sen runt halv sju så vi andra tog bussen till Skiftinge och efter det drog jag oxå hem.

Hade iaf en trevlig eftermiddag med er!


Mathilda ♥


HAHAHHAHA! ;)


<3

Lite bilder från dagen iaf.. Kommer ett inlägg senare om jag orkar, eller imorron med mera bilder från helgen.

Just nu sitter jag iaf här vid daten och skriver lite, kollar Facebook o msn och lite så bara. Ni kan juh adda: [email protected] om ni är sociala! :] Kollar oxå tv just nu. 2 ½ men på 6:an vafan. Haha, fail! Men aja..

Hejjs så länge iaf!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: