3/10-10


Hejsan.. Haha !?

Har inte hänt så mkt idag. Eller jag vaknade runt halv 10 så käkade frukost och lite sånt då. Sen har jag väl käkat lunch och så som vanligt bara. Iaf så hoppade jag in i duschen och duschade och fönade mitt hår på 15 min. Haha, as fort juh! Brukar ta mer än en halvtimme annars vafan. Sen drog med pappa och brorsan till Elgiganten för min brorsa skulle kolla ny mobil för den hade pajjat och sen skulle vi kolla ny data oxå. Men får se om det går och fixa den gamla först typ, innan vi skulle köpa ny. Eller den är inte så jätte gammal men ändå. Blev att köpa en ny sladd till mina högtalare iaf eftersom jag hade haft sönder den när jag tappade min dator i golvet. Lyckat, eller vad ska man säga!? Haha, värsta fail typ! Men aja..

Nyss har jag käkat äppelpaj iaf för mamma hade bakat en. Mumms! Den va godare än min kladdkaka som jag lyckades göra helt fail. Haha, den va typ inte god! Men den gick väl att äta iaf.

Men om ett tag ska jag väl börja plugga mera Engelska, läxa tills imorron och började idag. Måste plugga massa Spanska oxå för har prov i det på både tisdag och torsdag. Palla! Sen ligger jag runt 30 tal efter i matten oxå. Inte bra!!!!!! Så ska nog fan ta och börja plugga redan nu, bara sätta på massa musik och sen är det bara att köra på! Tråkigt, men iaf. Sånt är livet!




De börjar fan bli kallt ute nu! Men vintern är så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: